UpowszechnianieETAP UPOWSZECHNIANIA I MAISTERAMINGU 1.10.2012/ 1.10.2014 – 30.04.2015 - upowszechnianie i włączenie do polityki wypracowanego produktu/ rozwiązania Za realizację zadań związanych z upowszechnianiem i mainstreamingiem odpowiedzialny jest partner projektu Polska Izba Handlu. Na etapie badań oraz fazie testowania działania prowadzone będą:
Koncentracja działań upowszechniających oraz włączenie działań mainstreamingowych nastąpi w końcowej fazie projektu.
Mainstreaming horyzontalny - kierowany będzie do gremiów opiniodawczych w obszarze praktyki życia gospodarczego: MSP, KIG, PIH oraz „centrów wiedzy” – uczelnie wyższe. M. wertykalny - podjęcie działań lobbingowych (spotkania i kolportaż wydawnictwa) mających na celu dokonanie zmian ustawowych dotyczących: idei flexicurity oraz elastycznych form pracy związanych z praktyką PF, działania prowadzone będą w ścisłej współpracy z ST i kierowane do decydentów na szczeblu: - krajowym: m.in.: posłowie i eksperci - członkowie sejmowych komisji ds. gospodarki, polityki społecznej i rodziny oraz ustawodawczej, przedstawiciele MPiPS; - krajowym i regionalnym: związanym z uwzględnieniem wsparcia na rozwój kadr HR w MSP w krajowych i regionalnych programach operacyjnych. Główne działania w tej fazie to:
cel kampanii: przełamanie stereotypu braku korzyści z zatrudniania Kobiet 50+
W każdym bloku przewidziano udział ok. 80 os. z MSP oraz ok. 20 os. z gremiów opiniodawczych i decydentów = 500 os.; przedstawienie PF z PP
O sukcesie działań będzie stanowiło wyposażenie 50 MSP w narzędzie pozwalające utrzymać aktywność zawodową Kobiet 50+ |